liiindberg

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Lindberg - 16 december 2012 23:37

Det jag har tyckt varit jobbigt att bara att minnas en del och berätta en del varför man har varit i fosterfamilj har jag skäms och mått dåligt när man inte har kunnat berätta allt för sina vänner. När man vill att dom ska förstå vad jag har varit med och kanske förstå hur jag är som person också.   När jag har läst alla papper så börja jag förstå mitt beteende varför jag är den personen som jag är idag och att många säger att jag blev så vuxen så fort..   


Jag vill bara att folk ska förstå vilket helvete till liv man kan ha och hur mitt liv har varit!   Jag skäms inte över det som har varit det jag skäms mest över är att jag inte får berätta sanningen till mina när och kär kompisar och kanske till och med få kontakt med någon som har haft samma uppväxt som jag.   

Ovido - Quiz & Flashcards