liiindberg

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Lindberg - 6 februari 2013 10:58

Igår hade jag en bra dag!   Idag så vill jag bara ligga i sängen och inte göra ett shiiit!   
Less att jag aldrig hamnar i min djupsömn längre, inatt vaknade jag kl 02:06 och var helt klar vaken och låg å tittade på Stefans kunnde fram till 04:25,  vaknade igen 06:20 och låg vaken och stirrade på Stefans kudde igen till jag somnade,  vaknade igen kring 08:00 å blev bara less! 


Idag skulle jag ha farit ner till stan och springa lite ärende men kände att det där får jag göra imorrn för idag är jag så trött!   Behöver ändå göra lite saker här hemma.  Diska, städa kylskåpet och slå i gång en tvätt.     

Sen fundera jag vad ska jag göra i helgen?  Stefan är borta å vad ska jag då göra?!! 



Av Sara Lindberg - 4 februari 2013 13:06

Känner mig så otroligt ensam, otråkad, orolig, ledsen och allmänt trött!  

Hur ska jag klara denna vecka?   När jag knappt kan vara glad!   Vet inte hur många gånger jag har varit ledsen!. 

Är så jävla less på att leva såhär på vars sitt håll hela tiden.  1 månad och 2-3 veckor!  FYFAN


Ännu roligare är att jag är sjukskriven till den 18/2 så då är det meningen att jag bara ska känna mig ensam och inte få göra ett shiiit!    JÄVLA LIV! Fundera starkt på att lägga mig och sova hela veckan, varför ska jag vara vaken?  När jag knappt har nå aptit också!   FAAAAAN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards