liiindberg

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Sara Lindberg - 10 oktober 2012 22:12

59 månader med den underbaraste pajk man kan ha.  <3  


Saknar han grymt mycket och vill bara att kiruna resan ska vara över men det är någ ett par veckor eller månader kvar skulle jag nog gissa..  :(  

Av Sara Lindberg - 10 oktober 2012 16:18

Cambridge dietet är igång igen, den här gången ska jag köra fullt ute!  4 veckor fram till den 10 November!  
Frukost :  Mintsmak

Lunch : Mintsmak

Midda :  Har inte ätit än ska göra det vid 7.   

 

Första dagarna är som värst men jag ska klara av detta!  

Hur?  Så fort jag känner hungersuget av saker så ska jag direkt roa mig med att städa m.m  Dricka mer vatten eller ta te så att det minskar hunger.  

 

Idag har jag roa mig med att städa köket eftersom.   Är inte klar där än, mycket ska göras där och har hela kvällen på mig att roa mig.   Skrivit en lapp på dörren av jag kan göra när jag har gått ner 15 kg.   Skrivit lappar på kylskåpet också.     Nu jävlar!      Nä  nu börja magen leva om, dags att ta ugnen en vända!  

Av Sara Lindberg - 10 oktober 2012 13:58

10 saker som är jag beroende av. 

Zero

Facebook

Mobilen

Datan

Pengar

Godis

Skor

Älsklingen <3   

Handväskor'

Vikten

 

10 saker som jag saknar 

En del kompisar som jag har tappat kontakt med.

22an i Lycksele 

Syskonen

Älsklingen <3

Jobb

Bra ekonomi

Värmen

Familjen i Kåge

Min noramal vikt 

En del maträtter..  ^^  

 

Saker som jag hatar 

Spindlar

Utan jobb

Dålig ekonomi

Min vikt

Vara ifrån älsklingen <3

Min uppväxt 

Vintern är på väg

Att jag är lat av mig

Att man blir äldre

Att snart är det 

 

De jag älskar 

Familjen

Älsklingen <3

Vänner som bryr sig

22an i Lycksele

Utlandet

Sommaren

Fiske

Min tid hos familjen

Marica <3  

Att jag och min sambo har varit tillsammans i 59 månader <3 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards