liiindberg

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

2012 - 10 - 11

Av Sara Lindberg - 11 oktober 2012 11:45

Vaknade tidigt idag efter bara några timmars sömn,  for till lassa för att hämta hem den andra dammsugare till akvarium så att BoB får en kompis.    


När jag komde hem så slängde jag i mig diet och drack massa vatten och gjorde mappen klar för jobbärende.   Sökte jobb på flera ställen men dom sa samma sak vänd dig till högsta chefen..   


Efter 1,5 timme så for jag hem för strömmen på mobilen var nästan slut. Ringde högsta chefen å sa att jag måste har något att göra innan jag blir galen!   Klara jag ens av en vecka till ?   Bra fråga!     


Igår kväll hade jag riktigt skit kväll.  Många tankar å funderingar vad fan jag ska ta mig till kommunen är inte snabb, far å vissa intressen på olika ställen å man vi bara vänta å vänta.  Synd att 22an ska vara i Lycksele å inte i skellefteå.    


Kanske söka lägenhet i lycksele ?   Jag behöver jobb å pengar!     åå   hatar när det är så mycket funderingar hur man ska göra med livet.  Vill jo stanna kvar här i skellefteå men vad gör man när man inte palla av detta mer?   

 

Nä nu ska jag städa för älsklingen kommer hem idag..  :D <3  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindberg - 19 mars 2013 08:56

http://saraungmamma.bloggplatsen.se/

Av Sara Lindberg - 6 februari 2013 10:58

Igår hade jag en bra dag!   Idag så vill jag bara ligga i sängen och inte göra ett shiiit!    Less att jag aldrig hamnar i min djupsömn längre, inatt vaknade jag kl 02:06 och var helt klar vaken och låg å tittade på Stefans kunnde fram till 04:25,  v...

Av Sara Lindberg - 4 februari 2013 13:06

Känner mig så otroligt ensam, otråkad, orolig, ledsen och allmänt trött!   Hur ska jag klara denna vecka?   När jag knappt kan vara glad!   Vet inte hur många gånger jag har varit ledsen!.  Är så jävla less på att leva såhär på vars sitt håll hela ...

Av Sara Lindberg - 31 januari 2013 09:50

Panik!!!    Ska till Umeå den 19/2 och ska till en adress som jag inte hittar!!     Någon i Umeå eller om någon ska till Umeå som kan stället?  Vill träffas och följa mig dit!  Som också få veta vars jag ska och vad jag ska göra!   ...

Av Sara Lindberg - 29 januari 2013 14:27

Älsklingen kommer hem idag från Malå men det dröjer inte så mångar dagar innan han åker bort igen,  han ska tillbaka till KIRUNA igen!   Denna gång blir han borta en hel vecka söndag till söndag och stanna sen hemma en hel vecka innan han åker tillba...

Ovido - Quiz & Flashcards