liiindberg

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Sara Lindberg - 5 november 2012 17:16

Natten var åt helvete,  somnade typ halv 7 på morgonen och vaknade av ett intressant samtal.  Info kommer senare efter man har blivit kallad på möte.   Det var flera år sen sist jag träffade den här personen, jag var ca 7-8 år gammal då.  


Skrev igår om min receptsamling som jag håller på att göra den få jag troligen börja om från början för min data har dött igen och det är fråga om den kommer att starta igen?   


Tanke på en dålig sömn med 3,5 timme så har jag ätit en vanlig måltid idag. Fusk igen.   Ingen vägning imorrn troligen på torsdag eller fredag.    


Oj glömde att berätta att jag har två nya fiskar nu.  En av dom är typ hög gravid och är verkligen irriterad på dom andra fiskarna..


 

Ovido - Quiz & Flashcards