liiindberg

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Sara Lindberg - 27 november 2012 19:59

Glad idag,  vaknade med ett trevligt samtal att jag ska få komma på arbetsintervju imorrn 09:00, det har snöat idag och att jag inte känner mig så stressad att handla om julklappar för jag beställde hem nästan alla i söndags!  Jag som alltid handla i sista minuten och det har jag alltid gjort under mina 22 år. Jag kanske börja bli gammal?  Tanke på vilka dyra julklappar jag beställde hem, helt galet och tanke på min ekonomin så borde jag nog inte slösa så mycket pengar!  


Annars har jag varit ganska trött den här veckan, kanske bero på att jag har ändra kosten helt och äter mycket nyttigare?!  Hade gjort en träningsschema den här veckan och det har inte fungerat alls, men imorrn måste jag verkligen till gymmet och köra 2 timmars pass!   


Min önskan just nu är att jag få jobbet direkt eller att jag få veta i veckan hur det blir med det,  skulle vara härligt och har olika jobb att vara på!  Sen så känns det kanon bra och vara tillbaka till mina gamla kollegor och det skulle kännas ännu bättre om BBV22 var i skellefteå så skulle mitt liv vara kanon bra!  Men har jo fundera att åka upp till Lycksele och hälsa på mitt älskade ställe med världens finaste brukar och personalen<3 


Ovido - Quiz & Flashcards